"Есіл ауданының білім беру бөлімінің Құмай негізгі мектебі" КММ
КГУ "Кумайская основная школа отдела образования Есильского района"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі бағалау 2022-2023 оқу жылы

«Ақмола облысы білім басқарамасы Есіл ауданы білім бөлімінің Құмай ауылының негізгі орта мектебі»КММ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 оқу жылы                                                                         Оқу-әдістемелік жұмысының қорытындысы

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқу ісінің  меңгерушісі :  Бакыткереева Б.И.

 

2023 ж.

 

 

2022-2023 ОТЖ орынбасарының жылдық  талдау жоспары

 

1. 2022-2023 оқу жылының мақсаттары мен міндеттері

2. Мектеп жұмысының 2022-2023 жылдарға арналған жұмысын талдау

3. Мұғалімдердің сапалық құрамы

4. 2022-2023 оқу жылының білім сапасын талдау

5. Мектептің ӘБ жұмыстарының негізгі бағыттары мен міндеттері

6. 2022-2023 оқу жылы МІБ жұмысының талдауы

7. Мектеп мұғалімдерімен оқушыларының жетістіктері

8. 2023-2024 оқу жылы жұмыс перспективаларының мақсаттары мен міндеттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 2022-2023 оқу жылының мақсаттары мен міндеттері

           «Құмай ауылының НОМ»КММ  2022-2023 оқу жылы,                                Оқу – әдістемелік жұмысының мақсаты мен міндеттері:  Мектептің оқыту мен оқу тәжірибесінен өзгерістерді енгізу арқылы оқушылардың сапасын    жақсарту. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім беру сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесінің барлық қатысушыларының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету; жылдам өзгермелі әлемде табысты қамтамасыз ететін білім алуда оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады; жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене бітімі және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру, педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, қалалық және ауылдық мектептер арасындағы білім беру сапасындағы алшақтықты қысқарту, қауіпсіз және жайлы оқыту ортасын қамтамасыз ету, оқыту сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу, 3-6 жастағы балаларды мектепке дейінгі оқытумен 100% қамту.

2. Мектеп жұмысының 2022-2023 жылдарға арналған жұмысын талдау

«Құмай ауылының НОМ»КММ 2022-2023 оқу жылында белгіленген оқу жоспарына сай жұмыстар атқарды. Мектепте  білім беру мазмұнын жаңарту бойынша жұмыс істейді, 1-9 сыныптар оқиды. Мектепте былтыр 9- сыныпты бітіру болды. Биылғы жылы 9-сыныпты төрт оқушы бітірді. Мектептің әдістемелік бірлестіктері мұғалімдерге оқу процесін ұйымдастырудағы заманауи тәсілдердің, әдістердің, технологиялардың қысқаша сипаттамаларын берді. Мектепте білім беру сапасын арттырудың шарты ретінде зерттеу, құндылыққа бағытталған, тұлғаға бағытталған және сараланған тәсілдер жиі кездеседі.  Мектептің барлық педагогтары ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, жабдықтардың, презентациялар мен қосымшалардың кең спектрін пайдалануға мүмкіндік беретін "Білім land" және "Кунделик" білім беру платформасының мүмкіндіктерін пайдаланады. ЖББЖ бойынша оқу үдерісі оқушылардың функционалдық сауаттылығын және кең ауқымды дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұған 1-9 сыныптарда енгізілген жиынтық және формативті бағалаудан тұратын оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау ықпал етеді. Биылғы жылы Оқушылардың еңбек нәтижелерін 10 балдық жүйе бойынша формативті бағалау енгізілді, бұл тоқсандық және жылдық бағалауға, сабақта оқушылардың табысты іс-әрекетін ынталандыруға айтарлықтай әсер етті. Пән мұғалімдері ТЖБ және БЖБ өткізу үшін тапсырмаларды өз бетінше әзірледі, қорытындысы бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтай отырып, жазбаша талдау жүргізді, қателіктермен жұмыс, тегін кеңестер және қосымша сабақтан тыс сабақтар арқылы оларды толтыру жолдарын белгіледі.                                                                                             Қорытындылар: ЖБЖ бағыттары бойынша жұмыс мақсатты, жүйелі және пәрменді жүргізілді, сондықтан білім сапасы былтырғы жылы- 88 пайыз көрсетсе, биылғы жылы-78 пайыз білім сапасын көрсетті.Былтырғы жылы 1-сынып бағаланбады. Ал, биылғы жылы да 1-сынып оқушылары бағаланбайды,   Жыл соңындағы білім сапасы 78 пайыз көрсетті.

  Ұсынымдар:1. Мектептің педагогикалық ұжымы 3 жыл ішінде жиынтық жұмыстарды әзірлеу және сараптау, сондай-ақ әр педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында ЖҚБ шеңберінде  санаттар алуды көздеп отыр.  2.Мектеп педагогтары педагогикалық кеңесте, коучингтерде, семинарларда ЖББЖ бойынша жұмыс тәжірибелерімен үнемі алмасып отырады. 3. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мектеп педагогтері біліктілікті арттыру курстарынан уақытылы өтеді: ОСО бойынша барлық 10 мұғалім курстан өтті, бұл 100% құрайды.     АКТ бойынша-10 педагог өтті. Курстық даярлықтан өткеннен кейін педагогтер білім берудің көптеген мәселелерінде анағұрлым сауатты бола бастайды, олардың еңбегі нәтижелірек болады, ал жаттықтырушылармен тығыз байланыс (курстан кейінгі консультациялар) педагогтерге курста алған білімдерін тиімді қолдануға мүмкіндік береді. Әр пән мұғалімдері өз сабақтарынан видео сабақтар түсіріп, мектеп сайтына жүктеді. Бұл курстан өткен барлық мұғалімдердің жоғары оқу нәтижелеріне әсер етеді. Әрине, офлайн режиміндегі Курстар онлайн режиміндегіге қарағанда тиімді. Ал алдағы жылдардан бастап барлық курстар тек масштабтау арқылы онлайн режимінде өткізіледі, бірақ мұғалімдермен байланыс әлі де бар, ал мұғалімдер оларды қорғап, жоғары қиындықтарды орындайды. Осылайша, мектептің педагогикалық ұжымы үнемі өзінің педагогикалық шеберлігін арттырумен және өзін-өзі тәрбиелеумен айналысады.

  Біліктілікті арттыру мұғалімдер мен мектептің нақты қажеттіліктерін ескере отырып жүргізіледі. 2023 жылдың соңына дейін біліктілікті арттыру курстарынан барлық мұғалімдер өтіп болды.  

           Кадрлар мәселесін шешу үшін (қазіргі уақытта 1 мұғалім декреттік демалыста), байланысты цикл мұғалімдері дипломнан тыс пәндерді жүргізу үшін қайта даярлау курстарынан өтеді. Соңғы 2 жылда 100 пайыз мұғалімдер қайта даярлау курстарынан өтті.  

 

 

3. Мұғалімдердің сапалық құрамы (качественный состав педагогов)

        Ағымдағы оқу жылында барлығы 10 мұғалім жұмыс істеді. Оның ішінде жоғары білімді 9 мұғалім, арнаулы орта білімді 1 мұғалім жұмыс істейді.  Балабақша  жұмыс істемейді. Пед ұжымда барлық мұғалімдер мамандықтары бойынша жұмыс жасайды, қойылған талаптарға сай маман иелері. Бұрынғы санаттар бойынша : 10 мұғалімнің 1- еуі  1-ші категорияда,  3 мұғалім 2-ші категориямен.  Жаңа категориямен әлі еш мұғалім қорғаған жоқ, тест тапсырғанмен , құжаттары толық болмауына байланысты толықтыруға берілді.  Былтырғы жылмен салыстырғанда биылғы жылы жаңаша категорияға берген мұғалімдер саны біршама артты.  Ескіше санатпен-  40 пайыз, санатсыз –  60 пайыз құрайды. Алдағы жылға педагог-модераторға 8  мұғалім беріп отыр: Сулейменова Р А, Аюбекова Т Т, Мустафин Е Т, Бакыткереева.Б.И; Алмаганбетова Г.Т; Альмагамбетова С.С; Арыстанова Д.А; Кокумбаева А.К. Осы жылы сәуір айындағы педагог-модераторға  өткен мұғалімдер: Мұса .Е; Малигова М.

Мектеп мұғалімдерімен сапалық құрамы

 Оқу жылдары (Учебные годы)

Барлығы (всего)

Білімі (образование)

Санаты (категории)

жоғары

Арнайы орта

Зерттеуші

Сарапшы

Модератор

Бірінші категория

Екінші категория

Санатсыз б/к

 2022-2023

10

9

1

0

0

0

1

3

7

 

100%

90%

10%

 

 

 

10%

30%

60%

 

2022-2023 оқу жылындағы біліктілікті арттыру курсынан өткен мұғалімдер жайлы ақпарат

Т.А.Ә

Қызметі

Курс тақырыбы

Өткізілу түрі

Нәтиже

Кокумбаева Аида Кабдырхамитовна

Ағылшын тілі мұғалімі

1.«Совершенствование предметных компетенций учителя английского языка по сложным темам в рамках учебной программы для 5-9 классов»

2. «Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін»

Күндізгі (очно)

 

 

 

 

 

 

 

 

қашықтықтан

-

Арыстанова Даметкен Айтбаевна

Бастауыш мұғалімі

1.«Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша құзіреттіліктерін дамыту»

2. «Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін»

Күндізгі (очно)

 

 

 

 

 

қашықтықтан

-

Жұмабек Таңшолпан Жұмабекқызы

Бастауыш мұғалімі

1.«Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша құзіреттіліктерін дамыту»

2.«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін»

Күндізгі (очно)

 

 

 

 

 

 

қашықтықтан

-

Альмагамбетова Светлана Сапаровна

Орыс тілі мұғалімі

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін»

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Алмаганбетова Гулжан Турымтаевна

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Аюбекова Танзила Турымтаевна

Бастауыш мұғалімі

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Бакыткереева Балкия Ишангалиевна

Биология-география мұғалімі

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Мұса Еркегүл

Тарих мұғалім

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Мустафин Еркебулан Танатович

Дене шынықтыру мұғалімі

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Сулейменова Райхан Авесхановна

Психолог мұғалім

«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ

Қашықтықтан (дистанционно)

 

Мектеп бойынша біліктілікті арттыру курсынан 2021-2022 оқу жылында 100% құраса, 2022-2023ж  60% құрайды.

 

4. 2022-2023 оқу жылының білім сапасын талдау

 Білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жүйесі. Биылғы оқу жылында мектеп кадрлармен толығымен қамтамасыз етілді, сондықтан оқытудың бастапқы сатысының, қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық циклдерінің оқу бағдарламалары толық өтті және мектепте үлгерімі нашар оқушылар жоқ.  Жыл қорытындысы бойынша жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінің білім сапасы-91 пайыз. Қоғамдық-гуманитарлық цикл пәндерінен 91% көрсеткішке ие. Былтырғы жылы қоғамдық-гуманитарлық 94,2 пайыз; жаратылыстану-математика цикл пәндері-93,6 пайыз көрсеткішіке ие болды. ЖМЦ орташа балы – өткен жылға қарағанда 2 % - ға төмен көрсетті, ал ОГЦ-өткен жылға қарағанда 3 % - ға төмендеді, бұл өткен жылғы нәтижеден 3пайызға - ға төмен.       

   Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау және оларды толтыру бойынша іс-шаралар жоспары әзірленді, ол осы жыл ішінде орындалды. Үлгерімі нашар балалармен қосымша сабақтан тыс сабақтар, оқу бағдарламасының жекелеген тақырыптары бойынша сабақтар өткізілді. Білім алушылардың білімін толықтыру мақсатында.  Төмендегі кестедегі мәліметтер мектепте оқу жылында оқушылардың білім сапасын жақсарту үшін педагогикалық ұжымның тиімді жұмыс жүйесі бар екенін көрсетеді:

Оқу жылы

1 тоқсан

2 тоқсан

3 тоқсан

4 тоқсан

Жылдық

2019-2020

83,6%

84%

88%

88%

88%

2020-2021

82,4%

82,4%

79,4%

77,1%

77,1%

2022-2023

85%

76%

76%

76%

78,2%

 

 

Кестеде келтірілген мәліметтер әрбір жаңа тоқсанмен өткен оқу жылында білім сапасының пайызы артқанын көрсетеді, біз осы жылы да осындай үрдісті байқап отырмыз. Егер жыл басында білім сапасы 85% - ды құраса, жыл соңына қарай ол 78,2% - көрсетті. Егер былтырғы жыл және биылғы нәтижені салыстыратын болсақ, онда білім сапасы тұрақты 78 % құрайды. Сондай-ақ, бұл көрсеткіш оқушылар контингентінің саны мен уәждемесіне байланысты. Биылғы жылы, тоқсан соңында 1-8-сыныпқа 4 оқушының келуіне байланысты, білім сапасы төмен көрсеткішті көрсетті. Қанағаттанарлық деңгейде оқитын оқушылар келді.

 ОҒО пәндері бойынша білім сапасы келесідей:

 - қазақ тілі мен қазақ әдебиеті –88% биылғы жылы, былтыр-80%  көрсеткен болатын, 8% жоғарылады.                                                                                                            -  орыс тілі мен әдебиеті – 93% биылғы жылы, былтыр  -94% .                                            - ағылшын тілі – 78 % биылғы жылы, былтыр- 100%.                                                          - Тарих (Дүниежүзі және Қазақстан) – 91% биылғы жылы, былтыр- 84%.                   Бұл көрсеткішке 4-тоқсандағы 1-8-сыныпқа  келген 4 оқушының білім сапасы айтарлықтай әсерін тигізді.

  ЖМЦ пәндері бойынша оқушылардың білім сапасы төмендегілерді құрайды: - Математика – 88% биылғы жылы, былтыр-78% .                                            - География – 93% биылғы жылы, былтыр-93% .                                                                  - Биология –93% биылғы жылы, былтыр- 89%.                                                                     - Физика – 78 %  биылғы жылы, былтыр- 76%.                                                                              - Химия – 100% биылғы жылы, былтыр- 89%.                                                                       - Жаратылыстану  – 100% биылғы жылы, былтыр-100%.                                                            Биылғы білім сапасының айтарлықтай төмендеуіне 4-тоқсанда 1-8-сыныпқа келген-4 оқушының үлгірімдері өз әсерін тигізді.

 Бастауыш сыныптарда білім сапасы өткен жылғы  95,3% - құраса, биылғы жылы- 89% - ды құрайды, бұл өткен жылғы нәтижеден 6 % - ға төмендеу. Бастауыш сыныптардағы жүйелі қосымша сабақтар оқу жылының соңына қарай 2-4 сыныптарда білім сапасының нәтижесін жақсартуға мүмкіндік берді. Биылғы жылы 1-сынып оқушылары бағаланбады.

 2022-2023 оқу жылындағы білім сапасы және сыныптар бойынша үлгерім

Сыныптар

Оқушылар саны

Үздіктер

Екпінділер

Үлгірмеушілер

% сапасы

% үлгірімі

1

5

 

 

0

 

100

2

6

2

2

0

67%

100

3

5+1

3

2

0

100%

100

4

5

3

1

0

80%

100

5

4

1

2

0

75%

100

6

3

0

2

0

67%

100

7

5

1

2

0

60%

100

8

5

1

2

0

80%

100

9

4

0

3

0

75%

100

Барлығы

43

11

16 

0

78%

100

 

   Кестеге сүйене отырып, соңғы 3 жыл ішінде жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын меңгерген және үлгерген оқушылардың үлесі 100%-ды құрайтынын көруге болады. Мектепте ұзақ уақыт бойы ешқандай пәндер бойынша үлгермейтін оқушылар жоқ. Барлық оқушылар жылдық және қорытынды бағалар қорытындысы бойынша жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын сәтті меңгере отырып, сыныптан сыныпқа ауыстырылады. Үлгерімі нашар балалармен сабақтан тыс уақытта үнемі қосымша сабақтар жүргізіледі, әр мұғалімнің білімдегі олқылықтарды анықтау және оларды толтыру бойынша жұмыс жоспары бар. Сондай-ақ, дарынды балалармен олардың шығармашылық қабілеттерін, функционалдық сауаттылығын, сыни ойлауын дамыту бойынша жұмыс жүргізіледі. Әдетте мұндай оқушылар аудандық, облыстық, республикалық, халықаралық конкурстар мен олимпиадаларға қатысып, жүлделі орындарға ие болады. Соңғы 2 жылда оқушылардың білім сапасы тұрақты. 2020-2021 оқу жылында білім алушылардың білім сапасы жыл қорытындысы бойынша 77% құрады.  Бұл ШЖМ жағдайында жақсы нәтиже. 2022-2023 оқу жылының қорытындысы бойынша білім сапасы 78,2 % құрады. Педагогикалық кеңесте пәндер, сыныптар, оқыту тілі бойынша білім сапасына терең талдау жасалды, жекелеген сыныптарда білім алушылардың білім сапасының төмен болу себептері анықталды, осы мәселені шешу жолдары белгіленді.  

 9-сынып оқушыларының қорытынды аттестаттауының нәтижелері бойынша жылдық нәтижелер өзгерген жоқ, түлектер жыл бойы оқыған емтихандарын да тапсырды. 9 сыныпта барлығы: 4 оқушы,                                                                         Қазақ тілі: жылдық қорытынды бойынша 5-ке  1  оқушы, 4-ке    3   оқушы шықты, емтихан және қорытынды бағалауда «5»ке-  1 , «4» ке-3 оқушы қорытындылады, білім сапасы – 100 % көрсетті.Алгебра: жылдық қорытынды бойынша 5-ке  2   оқушы, 4-ке   2     оқушы, 3-ке  0 оқушы шықты, емтихан және қорытынды бағалауда - «5»ке- 2   ,  «4»ке- 2 , «3»ке- 0 оқушы шықты, білім сапасы – 100 % көрсетті ;  Орыс тілі мен әдебиеті: жылдық қорытынды бойынша 5-ке  3 оқушы, 4-ке 1оқушы, 3-ке жоқ, емтихан және қорытынды бағалауда-  " 5 "ке   3 оқушы, «4» ке  1 оқушы тапсырып, білім сапасы –  100% көрсеткішті көрсетті. Таңдау пәні  биология   жылдық қорытынды бойынша 5-ке  2 оқушы, 4-ке 2 оқушы, 3-ке жоқ, емтихан және қорытынды бағалауда-  " 5 "ке  4  оқушы, «4» ке  0 оқушы тапсырып, білім сапасы –  100 % көрсеткішті көрсетті.

 Білім алушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жасалды:

1.Білім беру сапасын арттыру жөніндегі шараларды іске асыруды басқарудың тиімді жүйесін құру;                                                                                                                                 2. Педагогикалық кадрлар және олардың кәсіби құзыреттілік деңгейі;                              3. Білім беру мазмұны және оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру;                                          4. Білім беру мекемелерінің материалдық-техникалық базасын жақсарту;                                5. Мониторинг және диагностикалық саралау

 Барлық бағыттар бір-бірімен тығыз байланысты және білім беру сапасын жақсарту бойынша жұмысқа бағытталған. Биылғы жыл бойынша жүргізілген жұмыстың нәтижесінде білім сапасы бір жыл ішінде :4-сыныптарда 80% ; 5-сыныптарда 75% ; 6-сыныптарда 75%;    7-сыныптарда 60% - ға дейін; 8-сыныпта 75%; 9сыныптарда 100% - ға дейін көтерілді.  Тек 1-8 сыныптарға, 4-тоқсанда келген оқушылар үлгірімі бойынша 3 деген бағада болғандықтан, сынып деңгейлері төмендеді.  

Қорытындылар: білім сапасын арттыру және білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша жоспарлар, педагогикалық кеңестің 2022 – 2023 оқу жылына қойған міндеттері толық іске асырылды. Білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жүйесінде мектеп әкімшілігіне ШМО және МС басшылары үлкен әдістемелік көмек көрсетті.

 Ұсынымдар:1. Мектептегі сабақтарда оқыту сапасын арттыру бойынша өз пәндері бойынша үлгерімі нашар балалармен жүргізілетін жұмысты білім алушылардың білім сапасына мониторинг жүргізумен қадағаласын.                                                                                                      2. Барлық пән мұғалімдері 2023 жылдың 10 қыркүйегіне дейін 2023-2024 оқу жылына арналған білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою жоспарын әзірлесін.

 

5. Мектептің ӘБ жұмыстарының негізгі бағыттары мен міндеттері

Мектептің әдістемелік мәселесі: оқу-әдістемелік жұмысын талдау сызбасы

Оқу – әдістемелік қызметінің құрылымы:

І. Педагогикалық кеңес (директор)

ІІ. Әдістемелік кеңес (оқу ісі жөнінің орынбасары)

ІІІ. Әдістемелік бірлестіктер (МӘБ басшылары)

 

 

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ  КЕҢЕСІ

(ДИРЕКТОР)

 

ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС

(ОҚУ ІСІНІҢ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЫ)

 

ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТЕР

(БАСШЫЛАР МӘБ)

 

 

 

 

Мұғалімдер ӘБ

«Бастауыш сынып»

Мұғалімдер ӘБ

"ОРТА  БУЫН»

          

 

 

 

Орта буынның мұғалімдері

 

 

 

Бакыткереева Б.И.

Бастауыш сынып мұғалімдері

 

 

 

Арыстанова Д.А.

 

 

 

 

 

 

 

Оқу - әдістемелік жұмысының тақырыбы: Нәтижеге бағдарланған білім беруге мұғалімдердің  кәсіптік шеберлігі мен құзыреттілігін  қалыптастыру.

Оқу – әдістемелік жұмысының мақсаты: Мектептің оқыту мен оқу тәжірибесінен өзгерістерді енгізу арқылы оқушылардың сапасын    жақсарту.                

Мектепте тұрақты негізде 2 әдістемелік бірлестік, бастауыш буын және орта буын әдістемелік бірлестігі жұмыс істейді. Әдістеме бірлестігінің бастауыштағы жетекшісі Малигова М, орта буында Алмаганбетова Г.Т.  Жыл бойына әдістеме бірлестіктері сынып жетекшілермен, мектеп психологымен бірлесе отырып оқушыларға дөңгелек үстел, дебаттар, әңгіме-сұхбат түрінде жұмыстар жүргізіп отырды.  Аталған отырыстарда оқушылардың критериалдық бағалау мен БЖБ және ТЖБ, сыныптар бойынша өзекті тақырыптар талқыланып отырды. Үлгірмейтін, үлгірімі төмен оқушылар болған жоқ.

  Қорытындылар: мектептің 2022-2023 оқу жылына арналған педагогикалық ұжымының алдына қойылған міндеттері толығымен орындалды. Әкімшілік мүшелері мен әдістеме басшыларының арасындағы міндеттер нақты белгіленген және білім беру сапасын арттыруға және оқу-тәрбие процесін жақсартуға бағытталған. Бірақ мектеп мәселесі білім алушылардың білім сапасын арттыру бойынша жұмысты үнемі қадағалап, дамыту болып табылады.

 Ұсынымдар: 1. Мектептің педагогикалық кеңесінде білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың мақсаттары мен міндеттері анықталсын.  

2. Білім беру сапасын арттыру мақсатында келесі оқу жылына педагогикалық кеңес мүшелері арасында лауазымдық міндеттерді тиімді бөлу.

Әдістемелік жұмыстың диагностикасы және мониторингі

        Әдістемелік жұмыс диагностика мен мониторингсіз тиімді бола алмайды, бұл кемшіліктерді анықтауға, мектеп жұмысының тиімділігіне бағытталған нақты мақсаттар мен міндеттерді қоюға мүмкіндік береді. Мектептің әдістемелік қызметтері мен педагогтердің өздері оқушылардың білім сапасы мен үлгерімінің диагностикасын, оқушылардың оқу жетістіктерінің динамикасын және олардың сабақтан тыс іс-әрекет нәтижелерін анықтау мақсатында оқушылардың білім сапасы мен үлгерімінің диагностикасын, қалыптастырушы бағалауды, балалардың әртүрлі конкурстарға, олимпиадаларға, жарыстарға қатыстыру.Сыныптар бойынша үлгерімнің диагностикасы оқыту деңгейі мен білім алушылардың оқу сатылары бойынша табыстылығын анықтауға мүмкіндік береді. Білім алушылардың білім нәтижесінде, Жазғы мектепте сабақ өткізу жоспарланбады.  Бірақ көптеген ата-аналар балаларының оқудан шаршағанын және демалуды қажет ететінін ескеріп, өтініш беруден бас тартты.  

     Оқу және тәрбие жұмысы жөніндегі меңгерушілер педагогтер мен сынып жетекшілер қызметінің өнімділігіне мониторинг, вебинарларға, конференцияларға, семинарларға қатысу және жарияланымдарға мониторинг, мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік қызметіне мониторинг, педагогикалық тәжірибені жалпылау мониторингі, мұғалімдерді қайта даярлау және аттестациялау курстарына мониторинг, ашық сабақтар, сыныптан тыс іс-шаралар, семинарлар өткізу, мектеп пен ауданның әдістемелік жұмысына қатысу, білім олқылықтарының мониторингі және олардың жақсаруына мониторинг жүргізеді. Әдістемелік жұмыстың диагностикалық-мониторингтік жүйесі негізінде шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдер анықталады.

 Қорытынды: кадрлық әлеуетті диагностикалау келесі оқу жылына мамандық бойынша кадрлардың қажеттілігі жоқ. Осы оқу жылында мұғалімдер өз мамандықтары бойынша жүргізді.

  • Ұсынымдар: жұмыстың диагностикалық-мониторингтік жүйесі негізінде мектептің оқу-әдістемелік жұмысының негізгі мәселелерін тиімді және дәл шешу, кемшіліктер мен кемшіліктерді анықтап, оларды педагогикалық кеңестің шешімдерімен белгіленген мерзімде жою.

 

 

6. 2022-2023 оқу жылы МІБ (ВШК) жұмысының талдауы

Мектепішілік бақылау нәтижелері бойынша

Бақылау негізі: 2022-2023 оқу жылына арналған МІБ жоспары
Бақылаудың мақсаты: оқу жұмысы бағдарламаларының қолжетімділігін, олардың іске асырылатын білім беру бағдарламаларының деңгейі мен бағытына сәйкестігін, құрылымына, мазмұнына, рәсімделуіне, оқу жұмыс жоспарларын қабылдау және бекіту тәртібіне қойылатын талаптарға сәйкестігін бақылау.
Бақылау объектілері: пәндер бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Тексеру мерзімі: 2022 жылғы 2-5 қыркүйек.

Бақылау нәтижелері:
Мектепішілік бақылау іс-шараларын жүзеге асыру шеңберінде, сондай-ақ 2022-2023 оқу жылының басталуын ұйымдастыру мақсатында 2022 жылғы 2 қыркүйек пен 5 қыркүйек аралығында пәндер бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарларға тексеру жүргізілді, толық орындалған.
Бұған дейін пән мұғалімдеріне күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға қойылатын талаптар туралы ұсыныстар берілген. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарда мыналар көрсетілуі керек: пән, сынып, сағат саны (жылдық, апталық, тоқсандық, сабақ саны, оқушылардың білімін бақылау сабақтарының саны және олардың түрлері:
бақылау жұмысы, бақылау диктанты, бақылау алу, сөздік диктанты, есептер, рефераттар, практикалық және зертханалық жұмыстар, бақылау жұмыстары, бақылау жұмыстары, пайдаланылған әдістемелік әдебиеттер, БЖБ, ТЖБ. Күнтізбелік – тақырыптық жоспарлау мектептің барлық мұғалімдерімен түсіндірме жазбаларымен құрастырылады.

Тексеру кезінде мұғалімдердің барлық күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауы қамтамасыз етілді.
Тексеру көрсеткендей, жоспарлауды құру кезінде мұғалімдер мыналарды пайдаланды:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқу бағдарламалары;
- тиісті пән бойынша тақырыптық жоспарлау;
- 2022-2023 оқу жылына арналған мектеп бағдарламасы;
  Барлық күнтізбелік-тақырыптық жоспарларда түсіндірме жазба, бақылау бөлімдерін өткізудің болжамды мерзімдері болады. Түсіндірме жазбалар субъект жұмысының өзектілігін көрсетеді, алдағы жұмыстың мақсаттары мен міндеттері нақты тұжырымдалған. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау оқу бағдарламасына сәйкес, әдістемелік жағынан дұрыс құрастырылған, бірақ жекелеген мұғалімдерде аздаған кемшіліктері бар. Бірақ ауызша пікірлерден кейін барлық кемшіліктер түзетілді.

Бақылау нәтижелері бойынша қорытындылар:
1. Барлық мұғалімдер жұмыс бағдарламаларын уақытылы тексеруге тапсырды.
2. Негізінен мұғалімдер жұмыс бағдарламаларының құрылымына, мазмұнына, рәсімделуіне, қабылдау және бекіту тәртібіне, күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды дайындауға қойылатын талаптарды сақтайды. Оқу-тақырыптық жоспарлауда мұғалімдер бағдарламаның тараулары мен тақырыптарын оқу ретін ашып көрсетеді, оқу сағаттарын тараулар мен тақырыптар бойынша бөлу оқу жүктемесінің максималды көлеміне қарай жүзеге асырылады.
Мұғалімдердің жұмысы бойынша тәжірибе алмасу мақсатында жыл бойына ашық тақырыптық сабақтарды ойластырып, жоспарлау.
Ұсыныстар:
1. Жұмыс бағдарламалары бойынша түсініктеме алған мұғалімдер кемшіліктерді түзетілсін.
2. «Күнделік кз» қатаң түрде тақырыптық жоспарлауға сәйкес толтырылсын.
3. Қажет болған жағдайда жұмыс бағдарламаларында күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды бағдарламада міндетті белгі қою арқылы түзетуді жүзеге асырылсын.

 

7. Мектеп мұғалімдерімен оқушыларының жетістіктері

Біздің мұғалімдер жыл сайын мектеп, аудандық және облыстық деңгейде өз тәжірибелерін қорытындылайды.Бастауыш сынып мұғалімдері: Аюбекова Т.Т;  Малигова М  аудандық деңгейде би жұмыстарына оқушыларды қатыстырып, жүлделі екінші орынды иеленді. Мустафин Е.Т аудандық және облыстық спорт жарыстарына оқушыларын қатыстырып, жүлделі бірінші орындарға ие болды. Алмаганбетова Г Т  аудандық «Абай оқулары» оқушыларын қатыстырып бірінші орын алды. «Ақ берен сайысына» қатыстырып,аудандық бірінші орынды иеленді. Мұса.Е оқушысы  «Атамекен» жас тарихышлармен  өлкетанушылар байқауына «Қазақстанның көрнекті жерлері» атты аудандық туризмді насихаттау сайысында үшінші орынды иеленді Начало формы.  

2022-2023 оқу жылындағы мұғалімдер жетістіктері

Қатысу деңгейі (уровень мероприятий)

Іс шараның атауы (названия меорприятий)

Нәтиже (результат)

Аудандық (районный)

Аюбекова Т.Т «За вклад в развитие творческого потенциала детей, музыкально-эстетическое развитие и подготовку участников к районному конкурсу «Променад-Шоу» -2023»

Малигова М  «За вклад в развитие творческого потенциала детей, музыкально-эстетическое развитие и подготовку участников к районному конкурсу «Променад-Шоу» -2023»

Алмаганбетова Г.Т  мұғалімдер күніне орай адал еңбегі мен оқу-тәрбие ісіндегі еңбегі үшін

Мустафин Е.Т мұғалімдер күніне орай адал еңбегі мен оқу-тәрбие ісіндегі еңбегі үшін

Бакыткереева Б.И    ҚР  Тәуелсіздік күніне орай, білім беру саласына сіңірген адал еңбегі және өскелең ұрпақты тәрбиелеу жолындағы қосқан елеулі үлесі үшін

Малигова М                                      8 наурыз халықаралық әйелдер күнін мерекелеу қарсаңында  көп жылғы адал еңбегі, өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу ісіне қосқан зор үлесі үшін

Алғыс хат  ІІІ орын.

 

 

 

 

 

 

 

Алғыс хат   ІІІ орын.

 

 

 

 

 

 

 

Алғыс хат

 

 

 

Алғыс хат

 

 

 

Грамота

 

 

 

 

 

Грамота

 

Облыстық

Мустафин Е.Т  «Надежда» облыстық спартакиасының облыстық жеңімпазы атанды

Мұса Е                              «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Облыстық тарихы пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн олимпиадасының жеңімпазы

Облыс чемпионы

 

 

Диплом ІІІ дәрежелі

Республикалық

Мұса Е                             «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Қазақстан тарихы пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-турнирдің жеңімпазы

 

«Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған «Үздік тарихшы»  атты Республикалық байқауының жеңімпазы

Диплом І дәрежелі

 

 

 

 

 

 

 

Диплом ІІ дәрежелі

 

 

2022-2023 оқу жылындағы оқушылар жетістіктері

Қатысу деңгейі (уровень мероприятий)

Іс шараның атауы (названия меорприятий)

Аудандық (районный)

Районный конкурс «За вклад в развитие творческого потенциала детей, музыкально-эстетическое развитие и подготовку участников к районному конкурсу «Променад-Шоу» -2023» 2 с: Альмагамбетова А.Б,  3с: Байкенже А.Қ, Додай Н.Б, Таңат І.Е, Калдыбаева Г.С 

Аудандық спорттық іс-шаралар:                                         «Бес асық» қатысқан оқушылар: 8 сынып-Едильбаева Т.Д, Серикова Ж.Б, 9 сынып-Додай Н.Б,             4 сынып-Сатім А.А, 5 сынып Таңат М.Е қатысып, аудандық 1-ші орынды иеленді.

Жастар спартакиадасына «Асық ату» номинациясы бойынша қатысқан оқушылар: Муканов Р; Байгенжин А; Саутбекова Т аудандық 1-ші орынды жеңіп алды.

Аудандық жарыс «Асық ату» қатысқан оқушылар:           5-7 кл оқушылары: Мұса Е, Тұрсын.С, Байгенжин А, Боранбаев Е, Саутбекова С қатысып, аудандық 1-ші орынды иеленді.    

Аудандық спорттық іс-шаралар:                                               «Бес асық» қатысқан оқушылар: 8 сынып-Едильбаева Т.Д, Серикова Ж.Б, 9 сынып-Додай 

Аудандық «Ақберен» байқауына 8-9 сынып оқушылары: Серикова Ж.Б, Додай Н.Б қатысып, 1-ші орынды иеленді                                                                                                                                                                                                

Аудандық «Абай оқулары» байқауына 8 сынып оқушысы Едильбаева Т.Д қатысып, 1-ші орынды иеленді

Аудандық «Атамекен»  Жас тарихшылар мен Өлкетанушылар байқауына 9 сынып оқушысы  Додай Н.Б  қатысып, 3-ші орынды иеленді

Аудандық «Пәндік олимпиадаға» ағылшын тілінен  9 сынып оқушысы  Муканов Р.Н  қатысып, 3-ші орынды иеленді

Аудандық «Пәндік олимпиадаға» қазақ тілінен   9 сынып оқушысы  Саутбеков Т.А   қатысып,    2-ші орынды иеленді

Аудандық «Пәндік олимпиадаға» қазақ тілінен   8 сынып оқушысы  Едильбаева Т.Д   қатысып,   3-ші орынды иеленді                                                                                                                                                                                    

Облыстық

Облыстық «Ақберен» байқауына 8-9 сынып оқушылары: Серикова Ж.Б, Додай Н.Б қатысып, сертификатпен марапатталды.                                                                                                                                                                                              

Облыстық «Абай оқулары» байқауына 8 сынып оқушысы:  Едильбаева Т.Д сертификатпен марапатталды.                                                                                                                                                                                              

Облыстық  спорттық іс-шаралар:                                            «Бес асық» қатысқан оқушылар: 8 сынып-Едильбаева Т.Д, Серикова Ж.Б, 9 сынып-Додай Н.Б қатысып, 3-ші орынды иеленді.

 

Конец формы

  Қорытындылар: осылайша, алдағы уақытта түрлі жарыстармен жұмыстарға оқушыларды қолдап қатыстыруды көздейді.   

 Ұсынымдар: 1. Мектептің МС және ШМО басшылары БПҰ-ны зерделеу,жалпылау және тарату бойынша жұмысқа мұғалімдерді қолдау, Есіл ауданының түрлі іс-шараларына қатысу және білім беру сайттарында және жеке желілік контенттерде жариялау арқылы білім берудегі қазіргі заманғы жетістіктерді насихаттауды жүзеге асыру.      

                                                                                                    

8. 2023-2024 оқу жылы жұмыс перспективаларының мақсаттары мен міндеттері

    Мектептің педагогикалық кеңесінде 2023-2024 оқу жылына арналған басым міндеттер қойылды, олар жалпы іске асырылады:

  1. Оқу-тәрбие процесін технологияландыруды жалғастыру, мектеп тақырыбына сәйкес ІСБ-ға инновациялық технологияларды енгізу.
  2. Оқушылардың білім сапасын арттыру, білім алушылардың білімдеріндегі  олқылықтарды анықтау және оларды әр түрлі жұмыс түрлері арқылы толтыру бойынша педкеңестің жұмысын жандандыру.
  3. Жаңа цифрлық технологиялар мен білім беру платформаларын пайдалана  отырып, үлгерімі нашар білім алушылармен жұмысты жандандыру.
  4. Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің диагностикалық-мониторингтік жүйесі негізінде әртүрлі білім беру іс-шараларына қатысудың неғұрлым жоғары деңгейіне жылжыту мақсатында табысты, дарынды балаларды анықтау.
  5. Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің жұмысын жетілдіру, педагогикалық этиканың негізгі ережелерін түсіндіру және олардың педагогтардың кәсіби қызметінде сақталуы.
  6. Жалпы мектептік, аудандық және облыстық іс-шараларға қатысу арқылы ШЖМ және МДҰ жұмысын жандандыру, түрлі деңгейдегі озық педагогикалық тәжірибені жинақтау.
  7. Мектепте инклюзивті білім беру үшін жағдай жасау жөніндегі жұмысты жалғастыру.
  8. Мектептің білім беру қызметінің барлық кезеңдерінде мектепішілік бақылаудың әдістері мен нысандарын жетілдіру.

 

 

 

ОТЖ орынбасары:              Бакыткереева Б.И

Мектеп директорының м.а:                   Мұса Е

 

Жаңартылған күні: 01.07.2023 17:34
Құрылған күні: 01.07.2023 17:34

Текст