«Ақмола облысы білім басқарамасы Есіл ауданы білім бөлімінің Құмай ауылының негізгі орта мектебі»КММ
2022-2023 оқу жылы Оқу-әдістемелік жұмысының қорытындысы
Оқу ісінің меңгерушісі : Бакыткереева Б.И.
2023 ж.
2022-2023 ОТЖ орынбасарының жылдық талдау жоспары
1. 2022-2023 оқу жылының мақсаттары мен міндеттері
2. Мектеп жұмысының 2022-2023 жылдарға арналған жұмысын талдау
3. Мұғалімдердің сапалық құрамы
4. 2022-2023 оқу жылының білім сапасын талдау
5. Мектептің ӘБ жұмыстарының негізгі бағыттары мен міндеттері
6. 2022-2023 оқу жылы МІБ жұмысының талдауы
7. Мектеп мұғалімдерімен оқушыларының жетістіктері
8. 2023-2024 оқу жылы жұмыс перспективаларының мақсаттары мен міндеттері
«Құмай ауылының НОМ»КММ 2022-2023 оқу жылы, Оқу – әдістемелік жұмысының мақсаты мен міндеттері: Мектептің оқыту мен оқу тәжірибесінен өзгерістерді енгізу арқылы оқушылардың сапасын жақсарту. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім беру сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесінің барлық қатысушыларының үздік білім беру ресурстары мен технологияларына тең қол жеткізуін қамтамасыз ету; жылдам өзгермелі әлемде табысты қамтамасыз ететін білім алуда оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады; жалпы білім беретін мектептерде Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене бітімі және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру, педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, қалалық және ауылдық мектептер арасындағы білім беру сапасындағы алшақтықты қысқарту, қауіпсіз және жайлы оқыту ортасын қамтамасыз ету, оқыту сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу, 3-6 жастағы балаларды мектепке дейінгі оқытумен 100% қамту.
2. Мектеп жұмысының 2022-2023 жылдарға арналған жұмысын талдау
«Құмай ауылының НОМ»КММ 2022-2023 оқу жылында белгіленген оқу жоспарына сай жұмыстар атқарды. Мектепте білім беру мазмұнын жаңарту бойынша жұмыс істейді, 1-9 сыныптар оқиды. Мектепте былтыр 9- сыныпты бітіру болды. Биылғы жылы 9-сыныпты төрт оқушы бітірді. Мектептің әдістемелік бірлестіктері мұғалімдерге оқу процесін ұйымдастырудағы заманауи тәсілдердің, әдістердің, технологиялардың қысқаша сипаттамаларын берді. Мектепте білім беру сапасын арттырудың шарты ретінде зерттеу, құндылыққа бағытталған, тұлғаға бағытталған және сараланған тәсілдер жиі кездеседі. Мектептің барлық педагогтары ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, жабдықтардың, презентациялар мен қосымшалардың кең спектрін пайдалануға мүмкіндік беретін "Білім land" және "Кунделик" білім беру платформасының мүмкіндіктерін пайдаланады. ЖББЖ бойынша оқу үдерісі оқушылардың функционалдық сауаттылығын және кең ауқымды дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Бұған 1-9 сыныптарда енгізілген жиынтық және формативті бағалаудан тұратын оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау ықпал етеді. Биылғы жылы Оқушылардың еңбек нәтижелерін 10 балдық жүйе бойынша формативті бағалау енгізілді, бұл тоқсандық және жылдық бағалауға, сабақта оқушылардың табысты іс-әрекетін ынталандыруға айтарлықтай әсер етті. Пән мұғалімдері ТЖБ және БЖБ өткізу үшін тапсырмаларды өз бетінше әзірледі, қорытындысы бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтай отырып, жазбаша талдау жүргізді, қателіктермен жұмыс, тегін кеңестер және қосымша сабақтан тыс сабақтар арқылы оларды толтыру жолдарын белгіледі. Қорытындылар: ЖБЖ бағыттары бойынша жұмыс мақсатты, жүйелі және пәрменді жүргізілді, сондықтан білім сапасы былтырғы жылы- 88 пайыз көрсетсе, биылғы жылы-78 пайыз білім сапасын көрсетті.Былтырғы жылы 1-сынып бағаланбады. Ал, биылғы жылы да 1-сынып оқушылары бағаланбайды, Жыл соңындағы білім сапасы 78 пайыз көрсетті.
Ұсынымдар:1. Мектептің педагогикалық ұжымы 3 жыл ішінде жиынтық жұмыстарды әзірлеу және сараптау, сондай-ақ әр педагогтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында ЖҚБ шеңберінде санаттар алуды көздеп отыр. 2.Мектеп педагогтары педагогикалық кеңесте, коучингтерде, семинарларда ЖББЖ бойынша жұмыс тәжірибелерімен үнемі алмасып отырады. 3. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мектеп педагогтері біліктілікті арттыру курстарынан уақытылы өтеді: ОСО бойынша барлық 10 мұғалім курстан өтті, бұл 100% құрайды. АКТ бойынша-10 педагог өтті. Курстық даярлықтан өткеннен кейін педагогтер білім берудің көптеген мәселелерінде анағұрлым сауатты бола бастайды, олардың еңбегі нәтижелірек болады, ал жаттықтырушылармен тығыз байланыс (курстан кейінгі консультациялар) педагогтерге курста алған білімдерін тиімді қолдануға мүмкіндік береді. Әр пән мұғалімдері өз сабақтарынан видео сабақтар түсіріп, мектеп сайтына жүктеді. Бұл курстан өткен барлық мұғалімдердің жоғары оқу нәтижелеріне әсер етеді. Әрине, офлайн режиміндегі Курстар онлайн режиміндегіге қарағанда тиімді. Ал алдағы жылдардан бастап барлық курстар тек масштабтау арқылы онлайн режимінде өткізіледі, бірақ мұғалімдермен байланыс әлі де бар, ал мұғалімдер оларды қорғап, жоғары қиындықтарды орындайды. Осылайша, мектептің педагогикалық ұжымы үнемі өзінің педагогикалық шеберлігін арттырумен және өзін-өзі тәрбиелеумен айналысады.
Біліктілікті арттыру мұғалімдер мен мектептің нақты қажеттіліктерін ескере отырып жүргізіледі. 2023 жылдың соңына дейін біліктілікті арттыру курстарынан барлық мұғалімдер өтіп болды.
Кадрлар мәселесін шешу үшін (қазіргі уақытта 1 мұғалім декреттік демалыста), байланысты цикл мұғалімдері дипломнан тыс пәндерді жүргізу үшін қайта даярлау курстарынан өтеді. Соңғы 2 жылда 100 пайыз мұғалімдер қайта даярлау курстарынан өтті.
3. Мұғалімдердің сапалық құрамы (качественный состав педагогов)
Ағымдағы оқу жылында барлығы 10 мұғалім жұмыс істеді. Оның ішінде жоғары білімді 9 мұғалім, арнаулы орта білімді 1 мұғалім жұмыс істейді. Балабақша жұмыс істемейді. Пед ұжымда барлық мұғалімдер мамандықтары бойынша жұмыс жасайды, қойылған талаптарға сай маман иелері. Бұрынғы санаттар бойынша : 10 мұғалімнің 1- еуі 1-ші категорияда, 3 мұғалім 2-ші категориямен. Жаңа категориямен әлі еш мұғалім қорғаған жоқ, тест тапсырғанмен , құжаттары толық болмауына байланысты толықтыруға берілді. Былтырғы жылмен салыстырғанда биылғы жылы жаңаша категорияға берген мұғалімдер саны біршама артты. Ескіше санатпен- 40 пайыз, санатсыз – 60 пайыз құрайды. Алдағы жылға педагог-модераторға 8 мұғалім беріп отыр: Сулейменова Р А, Аюбекова Т Т, Мустафин Е Т, Бакыткереева.Б.И; Алмаганбетова Г.Т; Альмагамбетова С.С; Арыстанова Д.А; Кокумбаева А.К. Осы жылы сәуір айындағы педагог-модераторға өткен мұғалімдер: Мұса .Е; Малигова М.
Мектеп мұғалімдерімен сапалық құрамы
Оқу жылдары (Учебные годы) |
Барлығы (всего) |
Білімі (образование) |
Санаты (категории) |
||||||
жоғары |
Арнайы орта |
Зерттеуші |
Сарапшы |
Модератор |
Бірінші категория |
Екінші категория |
Санатсыз б/к |
||
2022-2023 |
10 |
9 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
3 |
7 |
|
100% |
90% |
10% |
|
|
|
10% |
30% |
60% |
2022-2023 оқу жылындағы біліктілікті арттыру курсынан өткен мұғалімдер жайлы ақпарат
Т.А.Ә |
Қызметі |
Курс тақырыбы |
Өткізілу түрі |
Нәтиже |
Кокумбаева Аида Кабдырхамитовна |
Ағылшын тілі мұғалімі |
1.«Совершенствование предметных компетенций учителя английского языка по сложным темам в рамках учебной программы для 5-9 классов» 2. «Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін» |
Күндізгі (очно)
қашықтықтан |
- |
Арыстанова Даметкен Айтбаевна |
Бастауыш мұғалімі |
1.«Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша құзіреттіліктерін дамыту» 2. «Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін» |
Күндізгі (очно)
қашықтықтан |
- |
Жұмабек Таңшолпан Жұмабекқызы |
Бастауыш мұғалімі |
1.«Бастауыш сынып мұғалімдерінің математика, қазақ тілі және әдебиеттік оқу пәндері бойынша құзіреттіліктерін дамыту» 2.«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін» |
Күндізгі (очно)
қашықтықтан |
- |
Альмагамбетова Светлана Сапаровна |
Орыс тілі мұғалімі |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ-да жұмыс істеу үшін kundelik.kz ҚРжалпы білім беретін мектептерінің мұғалімдері үшін» |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Алмаганбетова Гулжан Турымтаевна |
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Аюбекова Танзила Турымтаевна |
Бастауыш мұғалімі |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Бакыткереева Балкия Ишангалиевна |
Биология-география мұғалімі |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Мұса Еркегүл |
Тарих мұғалім |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Мустафин Еркебулан Танатович |
Дене шынықтыру мұғалімі |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Сулейменова Райхан Авесхановна |
Психолог мұғалім |
«Цифрлық сауаттылық негіздері және ААЖ |
Қашықтықтан (дистанционно) |
|
Мектеп бойынша біліктілікті арттыру курсынан 2021-2022 оқу жылында 100% құраса, 2022-2023ж 60% құрайды.
4. 2022-2023 оқу жылының білім сапасын талдау
Білім сапасын арттыру бойынша жұмыс жүйесі. Биылғы оқу жылында мектеп кадрлармен толығымен қамтамасыз етілді, сондықтан оқытудың бастапқы сатысының, қоғамдық-гуманитарлық және жаратылыстану-математикалық циклдерінің оқу бағдарламалары толық өтті және мектепте үлгерімі нашар оқушылар жоқ. Жыл қорытындысы бойынша жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінің білім сапасы-91 пайыз. Қоғамдық-гуманитарлық цикл пәндерінен 91% көрсеткішке ие. Былтырғы жылы қоғамдық-гуманитарлық 94,2 пайыз; жаратылыстану-математика цикл пәндері-93,6 пайыз көрсеткішіке ие болды. ЖМЦ орташа балы – өткен жылға қарағанда 2 % - ға төмен көрсетті, ал ОГЦ-өткен жылға қарағанда 3 % - ға төмендеді, бұл өткен жылғы нәтижеден 3пайызға - ға төмен.
Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау және оларды толтыру бойынша іс-шаралар жоспары әзірленді, ол осы жыл ішінде орындалды. Үлгерімі нашар балалармен қосымша сабақтан тыс сабақтар, оқу бағдарламасының жекелеген тақырыптары бойынша сабақтар өткізілді. Білім алушылардың білімін толықтыру мақсатында. Төмендегі кестедегі мәліметтер мектепте оқу жылында оқушылардың білім сапасын жақсарту үшін педагогикалық ұжымның тиімді жұмыс жүйесі бар екенін көрсетеді:
Оқу жылы |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
4 тоқсан |
Жылдық |
2019-2020 |
83,6% |
84% |
88% |
88% |
88% |
2020-2021 |
82,4% |
82,4% |
79,4% |
77,1% |
77,1% |
2022-2023 |
85% |
76% |
76% |
76% |
78,2% |